sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Back, Back to juicing

Au trecut atatea luni si eu nu am mai scris nimic din lipsa de timp in mare parte.
La finalul primei mele cure de juicing am reusit sa scap de 10 kg. Toata vara nu am reusit sa tin o cura numai cu sucuri, dar nu  mi-au lipsit din dieta zilnica. Dar acum mi-am achizitionat un nou storcator ce imi salveaza atat de mult timp, graul deja mi-a crescut si desi nu mai sunt atat de multe verzituri autohtone, eu acum simt nevoia de juicing. Tot vine postul (ce chestie, prima cura a fost in postul Pastelui acum e Postul Craciunului.).

Scopul meu e sa beau numai sucuri, insa sunt sigura ca voi mai avea zile in care voi mai consuma si altceva, important e ce.

Azi mi-am inceput dimineata cu un ou fiert mediu si o felie de branzica cu paine. Ce-i drept asta era meniul lui fiimea care este foarte darnica si imi da si mie sa pap.Am papat, ce era sa fac:).

Dupa ce am pus-o la nani m-am rasfatat cu un suc de iarba cu citrice si gutuie.


Wheatgrass juice with citrus and quince
- o mana de iarba de grau
- o portocala
- un kiwi
- o felie de gutuie mare 

Aprox.105 calorii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu