joi, 4 decembrie 2014

Beaba Bib'Expresso

Meseria de mama pe cat e de frumoasa si implinitoare, pe atat e de solicitanta din toate punctele de vedere. Partea buna e ca in ziua de azi s-au inventat destule aparate pentru a ne face viata mai usoara si rapida in ingrijirea piticilor.
Eu sunt fan aparate electrocasnice si daca mi-as putea permite mi-as lua tot ce exista pe piata.

Beaba Bib'Espresso mi se pare ca este regele aparatelor pentru bebei.


 Eu nu am putut alapta si am fost nevoita sa ii dau lapte formula.    
  Cel mai "urat" lucru mi se parea sa ii fac lapte, iar fii-mea, o mancacioasa, urla ca din gura de sarpe daca nu primea imediat papica. Stateai cu ea bine mersi si intr-o mini secunda incepea sa urle de zicea ca a piscat-o ceva si moare de durere.
    Cand am aflat de existenta acestui aparat am zis ca trebuie sa il am.



Beaba Bib'expresso este un aparat 3 in 1, util din a treia zi ( adica cand mami vine cu bebe acasa): prepara lapte, incalzeste mancarea la bain-marie si are cutie speciala de sterilizare pentru microunde.

  • Laptele se prepara simplu, chiar si cu o mana. Apa este incalzita la tempertaura optima de 37 de grade in numai 30 de secunde.
In video torni apa peste praful de lapte.
Eu pun apa plata la incalzit nemasurata, pun apa incalzita in biberon cat am nevoie, apoi imi pun masurile de praf.
La inceput fierbeam apa plata, dar ce ramanea era numai albeata. In cele din urma i-am pus apa direct din sticla. Nu stiu cum e mai bine nici acum.

  • Poti steriliza la microunde 3 biberoane in cutia speciala pe care o are.
     Eu una nu sunt de acord cu folosirea cuptorului cu microunde si nu am asa ceva, insa am lasat cutia la bunicii pe care ii vizitam destul de des si a fost de mare ajutor pentru sterilizare si transportare.
  • Functia de incalzire la bain-marie cred ca am folosit-o o singura data. Nu am avut nevoie.
Se poate folosi direct pe unitate sau se poate da jos partea de sus.
Are 2 etape de incalzire:
1.este de 11 minute pentru alimentele la temperatura camerei 
2.este de 17 minute daca pui un preparat din frigider.



Butonul CLEAN este pentru curatarea si sterilizarea aparatului. Pui 100 ml.de apa si aparatul o incalzeste la aprox.100 de grade. La sfarsitul ciclului butonul, se stinge si piuie de 3 ori. Indicat este sa lasi apa sa se raceasca pentru a evita vreo arsura. Instructiunile aparatului sunt de a sterge restul de apa cu o panza uscata, eu am scurs bine apa ca si cum as prepara lapte pentru a se dezinfecta si tubul prin care trece apa si am sters cu un tifon steril resturile.


Desi nu precizeaza in instructiuni, eu l-am curatat cu apa si otet lasat jumatate de ora pentru ca mi se parea ca are calcar, dar asta rar.


In conluzie, eu acum il folosesc doar pentru incalzirea apei si nu ma despart de el, fiind foarte usor de transportat. De multe ori incalzesc apa de 2 ori pentru a imi face un ceai fierbinte sau rareori un ness Este util, rapid si merita toti banii.

Pretul lui este intre 370 lei si 450 lei si se gaseste online.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu