marți, 9 decembrie 2014

Joycare Sterilizator 3 in 1



3 produse in 1
  • Sterilizator biberoane
  • Incalzire biberoane
  • Preparare hrana
  • Functie decongelare
  • 2 stative pentru suportul biberoanelor
Accesoriile pot fi spalate in masina de vase
Alimentare 230V
Putere 300W



Eu il folosesc numai ca sterilizator, nu i-am folosit celelalte functii.
 L-am cumparat de la farmacia tei acum 2 ani, era cel mai mare si convenabil la pret, in jur de 150 de lei. 

Mi-am dorit un sterilizator mare si pot sa zic ca la inceput, m-a incantat ca are mai multe functii, dar nu am avut nevoie sa le folosesc.
S-a mentinut foarte bine, o singura data mi-a scapat baza lui pe jos si s-a blocat butonul, dar s-a reparat repede.
Se curata foarte usor. Un pic de otet si un pic de apa lasat la inmuiat o ora si calcarul se ia imediat. Varsati otetul si apoi stergeti cu un servetel umed, niciodata sa nu puneti sub jetul de apa baza.

Nu stiu daca acest model de sterilizator se mai gaseste acum, insa eu am fost si inca sunt multumita de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu