miercuri, 19 martie 2014

Cura cu sucuri - plan de bataie -

 Impresionata de filmul Fat,sick and nearly dead si hotarata ca este cea mai buna solutie pentru mine, am inceput sa caut informatii. Siteul lui Joe Cross http://www.rebootwithjoe.com/ ofera mai  multe planuri de urmat, de asemenea este o intreaga comunitate formata ce se sustin in aceasta "aventura". Pe facebook sunt cateva grupuri de de "rebootari" care se sustin si au rezultate spectaculoase. Sunt o gramada de carti scrise pe aceasta tema, Joe Cross nu a inventat nimic, ci doar a aratat lumii intregi cat de benefica e aceasta cura.

Asadar, plan de bataie:

1.Informare
2. Dotare
    Deja fiind o fana a sucurilor aveam un storcator centrifugal si unul de citrice electric, insa cele mai importante in aceasta cura sunt verdeturile. Astfel, cum nu imi permit momentan un storcator performant, mi-am achizitionat un storcator manual prin presare Lexen Healthy Juicer. Mi l-am luat de la http://www.eldorplant.ro/, pentru ca era aproape de mine si am putut sa ma duc sa il ridic. Magazinul este doar online, insa te poti duce personal sa ridici comanda. Este o casa langa Oraselul Copiilor, care miroase foarte tare a umezeala. Persoanele respective cresc iarba de grau si alti vlastari pe care ii vinde. Probabil de aceea si miroase asa. Magazinul v-il recomand, sunt niste persoane foarte dragute si prompte, insa nu mi-as cumpara nici un biscuite facut de ei.


Revenind la storcator. Acesta este ca o masina de tocat manuala. Este foarte usor de utilizat si curatat. Sunt foarte multumita de el. pretul a fost de 185 lei. Acum acest model este 230 lei pe site, insa cred ca si modelul vechi era foarte bun. Este o diferenta doar de aspect.
Sa folositi impingatorul, in nici un caz degetul, eu era sa fac suc de deget...


 Video prezentare Lexen Healthy Juicer



Alte ustensile:
Cutii de pastrare legume spalate
Uscatorul de salata este extrem de util
Borcane sau sticle pentru suc.
Paie

3.Aprovizionare
   De la Eldorplant mi-am mai cumparat vlastari si seminte de germinat de floarea soarelui si grau.
   De la piata, toate verdeturile disponibile acum: salata ( e bine sa le alegem pe cele mai mici pentru ca acestea sunt naturale, nu atat de stropite, ca cele atat de mari si frumoase), spanac, urzici, mult patrunjel si marar, leurda ( mie imi place foarte mult in salata cu castraveti si marar, insa gustul sucului de usturoi nu prea ma incantat), stevia si loboda de asemenea nu prea mi-au placut. Frunzele radacinoaselor, a ridichilor sunt  pline de vitamine si foarte bune pentru suc.
 Cand facem piata e bine se ne uitam dupa persoane care au la gat ecuson de producator sau batranele.
 De la supermarket imi place sa cumpar citricele pentru ca le poti alege si e bine sa le evitam pe cele din Turcia pentru ca nivelul de pesticide este mult mai ridicat decat in alte tari. De obicei urmaresc ofertele lor pentru avocado, mango etc cele ce au un pret destul de piperat la noi. Sunt site-uri gen http://www.cago.ro/ , http://catalog-oferta.com/pliante-supermarket sau aplicatii android POC! oferte supermarket pe care le poti consulta ca fii la curent.


   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu